| TKt48-146 | TKt48/2 / Fablok Chrzanów | 4736 / 1956 | w trakcie naprawy | pracował w PKP - lokomotywownia Kępno | odkupiony od PKP SA | Lokomotywa parowa |
| SM30-507
EVN: 92 51 8610 001-0 | 1D / Fablok Chrzanów | 3532 / 1958 | sprawna technicznie | pracowała w bazie paliw w Rzeszowie | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| SM30-662
EVN: 92 51 8610 000-2 | 1D / Fablok Chrzanów | 6627 / 1964 | sprawna technicznie | pracowała w Wojsku Polskim w Inowrocławiu | podarowana przez Wojsko Polskie | Lokomotywa spalinowa |
| SP30-194 | 1D / Fablok Chrzanów | 6974 / 1965 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała na PKP, ostatnio w Opolu | podarowana przez PKP CARGO S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| SM30-513 | 1D / Fablok Chrzanów | 3544 / 1960 | oczekuje naprawy | pracowała w bazie paliw we Wrześni | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| SP42-001
EVN: 92 51 5600 000-0 | 101D / Fablok Chrzanów | 8058 / 1970 | sprawna techniczne | pracowała na PKP, ostatnio w Jeleniej Górze | podarowana przez PKP CARGO S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| SM41-126 | DVM2 / Ganz Mavag | 929 / 1964 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała na PKP, ostatnio w Stargardzie Szcz. | odkupiony od PKP S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| SU45-079
EVN: 92 51 5630 064-0 | 301Db / HCP Poznań | 081 / 1973 | sprawna techniczne | pracowała na PKP, ostatnio w Krzyżu | użyczona przez ALS s.c. ze Starego Sącza | Lokomotywa spalinowa |
| SU45-089 | 301Db / HCP Poznań | 091 / 1973 | oczekuje zewnętrznej renowacji | pracowała na PKP, ostatnio w Krzyżu | użyczona przez ALS s.c. ze Starego Sącza | Lokomotywa spalinowa |
| 409Da-633 | 409Da / Zastal Zielona Góra | 633 / 1978 | sprawna technicznie | pracowała w Wojsku Polskim w Drawnie | podarowana przez Wojsko Polskie | Lokomotywa spalinowa |
| 409Da-098 | 409Da / Zastal Zielona Góra | 98 / 1970 | oczekuje na renowację | pracowała w bazie paliw w Bytomiu | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| 409Da-836 | 409Da / Mystal Myszków | 160 / 1988 | oczekuje naprawy | pracowała w bazie paliw Gdańsk Kiełpinek | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| SM03-343 | Ls150 / Fablok Chrzanów | 5614 / 1961 | oczekuje naprawy | pracowała w Wojsku Polskim w Stawach | podarowana przez Wojsko Polskie | Lokomotywa spalinowa |
| Ls40-5293 | Ls40 / Fablok Chrzanów | 5293 / 1959 | pomnik Wrocław ul. Paczkowska | pracowała na bocznicach | podarowany przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| Ls40-5434 | Ls40 / Fablok Chrzanów | 5434 / 1959 | sprawna technicznie | pracowała na bocznicy w Ujeździe Górnym | odkupiona od PPZM Ujazd Górny | Lokomotywa spalinowa |
| Ls60-356 | Ls60 / Zastal Zielona Góra | 356 / 1971 | w trakcie naprawy | pracowała z bazie paliw w Rzepinie | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
| Ls60-215 | Ls60 / Zastal Zielona Góra | 215 / 1969 | oczekuje naprawy | pracowała na dawnej bocznicy Wrozamet we Wrocławiu | przekazana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie | Lokomotywa spalinowa |
| EP05-22 | 44E / Skoda | 4328 / 1961 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała w PKP lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska. prowadziła pociąg Opolanin
zatrzymany przez protestujących robotników w Ursusie w 1976 roku. | podarowana przez PKP CARGO S.A. | Lokomotywa elektryczna |
| WM-10/M-628 | KOLZAM | 1983 | sprawna technicznie | Pracowała w KWK Ziemowit | Pojazd zakupiliśmy od DB Cargo Polska S.A. | Drezyna motorowa |
| Numer DRG 28407 od roku 1946 014157 seria BCi od roku 1958 14157 seria ABi od roku 1969 505134-20053-2 seria ABi od roku 1976 505124-15188-5 seria Bi EVN 555124-15188-0 serii Bi | Bi29 / LHW Breslau | - / 1929 | sprawny technicznie | Wyprodukowany dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, otrzymał nr DRG 28407. od 1945 PKP : 014157 BCi -> 14157 ABi -> 505134-20053-2 ABi -> 505124-15188-5 Bi -> 505124-15188-5 Bh | podarowany przez PKP IC | Wagon pasażerski osobowy |
| Numer DRG 36513 od roku 1946 014570 seria BCi od roku 1958 14570 seria ABi od roku 1969 505134-20120-9 seria ABi od roku 1976 505124-5144-8 seria Bi EVN 555124-15031-2 serii Bi | BCi29 / LHW Breslau | - / 1930 | sprawny technicznie | Wyprodukowany dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, otrzymał nr DRG 36513, od 1945 PKP: 014570 BCi -> 14570 ABi -> 505134-20120-9 ABi - > 505124-15144-8 Bi -> 505124-14144-8 Bh | podarowany przez PKP IC | Wagon pasażerski osobowy |
| Numer DRG 83630 od roku 1946 026672 seria Ci od roku 1958 26672 seria Bi od roku 1969 515124-20534-3 seria Bi od roku 1975 505124-15031-7 seria Bi EVN 555124-15144-3 serii Bi | Ci28 / VVW Koln | - / 1929 | sprawny technicznie | Wyprodukowany dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, otrzymał nr DRG 83630, od 1945 PKP: 026672 Ci ->26672 Bi -> 505124-20534-3 Bi -> 505124-15031 Bi -> 505124-15031-7 Bh | podarowany przez PKP IC | Wagon pasażerski osobowy |
| Numer DRG 96668 od roku 1946 024525 seria Ciy od roku 1958 24525 seria Biy od roku 1969 505123-22163-0 seria Biy | C3itrPr18 / LHW Breslau | - / 1919 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Nysa | zakupiony od PKP S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| Numer DRG ? od roku 1946 027943 seria Ci od roku 1958 27943 seria Bi | Cid21 / LHW Breslau | - / 1923 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, a od 1969 w KGHM Lubin | podarowany przez PolMiedź-Trans Sp z o.o. | Wagon pasażerski osobowy |
| Numer DRG 28314 od roku 1946 09017 seria Ai od roku 1958 9017 seria Bi od roku 1969 505124-20507-9 seria Bi od roku 1975 505124-15051-5 seria Bi | Bi29 / LHB Bautzen | - / 1929 | w trakcie naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| Numer DRG 27655 od roku 1946 09406 seria Ai od roku 1958 9406 seria Bi od roku 1969 505124-20157-5 seria Bi od roku 1976 505124-15175-2 seria Bi | Bi29 / Beuchelt Greenberg | - / 1930 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Wrocław Gł. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1947 015277 seria Chuxzt
od roku 1958 15277 seria Bchuxzt
od roku 1969 515159-10002-0 seria Bchuxzt | 10A / H.Cegielski Poznań | - / 1947 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon socjalny | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1958 15921 seria Bhuxzt
od roku 1969 515120-22368-7 seria Bhuxzt | 8A / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1957 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio w poc. sieciowym | podarowany przez PKP Energetyka S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1960 17443 seria Bhixt od roku 1969 505129-18439-4 seria Bhixt | 43A / H.Cegielski Poznań | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio w poc. rat. w Rybniku | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1963 91256 seria DBhixt od roku 1969 505129-22105-5 seria Bhixt | 101A / HCP Poznań | - / 1963 | oczekuje naprawy | procował w PKP, ostatnio w poc, rat, Iławie | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1964 91287 seria DBhixt od roku 1969 505129-22136-0 seria Bhixt | 101A / HCP Poznań | - / 1964 | oczekuje naprawy | procował w PKP, ostatnio w poc, gosp PNUiK Kraków | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski osobowy
|
| od roku 1976 505121-48271-3 seria Bwixt od lat 90. 505121-18086-1 seria Bh | 120A / Pafawag Wrocław | 3258 / 1976 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Leszno | zakupiony od Przewozy Regionalne Sp. z o.o. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1977 505121-48535-1 seria Bwixd od lat 90. 505121-18185-1 seria Bdh od roku 2008 505184-18006-3 seria Bp | 120A / Pafawag Wrocław | 3609/1977 | w trakcie naprawy | pracował w PKP pierwszy stacja macierzysta Wrocław Gł., ostatnia Krzyż | zakupiony od Polregio S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1982 515119-80649-2 seria Awxzde od lat 90. 515119-70507-4 seria Adu | 112Ag / HCP Poznań | 17506/1982 | oczekuje naprawy | pracował w PKP ostatnia stacja macierzysta Krzyż | zakupiony od Polregio S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1978 515119-80270-5 seria Awxz od lat 90. 515119-10013-6 seria A | 112Ag / H.cegielski Poznań | 16672 / 1978 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1979 515120-80629-1 seria Bwxz od roku 1991 505120-40118-4 seria B od roku 2001 505120-10009-2 seria B od roku 2003 505120-18935-0 seria B | 111Ag / H.cegielski Poznań | 16431 / 1979 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1984 515120-81119-2 seria Bwxzde od roku 1985 515120-81119-2 seria Bdu od roku 2000 515120-40236-4 seria Bdu od roku 2002 515120-70993-3 seria Bdu | YB / Bautzen | 189 / 1984 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem w PKP Intercity S.A. | darowizna od PKP intercity S.A. | wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1985 515120-81154-9 seria Bwxzde od lat 90. 515120-40173-9 seria Bdu od lat 2000. 515120-71013-9 seria Bdu | YB / Werk Bautzen | 120 / 1985 | sprawny technicznie | pracował w PKP potem w PKP Intercity S.A. | użycznie od ALS s.c. | Wagon pasażerski osobowy |
| od roku 1977 525170-80026-8 seria WLABwxzd od roku 1985 525170-80026-8 seria WLABd | Gor77 / Gorlitz | 26/76 / 1977 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem w PKP Intercity S.A. | darowizna od PKP intercity S.A. | Wagon pasażerski sypialny |
| od roku 1976 515159-80212-0 seria Bcwxzd od roku 1994 515159-70053-0 seria Bcd od roku 2011 505159-78003-8 seria Bcd | 110Ac / H.Cegielski Poznań | 16121 / 1976 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | darowizna od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski kuszetka |
| od roku 1977 515159-80351-6 seria Bcwxzd od lat 90. 505159-70097-7 seria Bcd EVN 555159-80351-2 | 110Ac / H. Cegielski Poznań | 16267 / 1977 | sprawny technicznie | pracował w PKP | darowizna od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski kuszetka |
| od roku 1971 515100-48142-0 seria Pmx | 101Ch / Pafawag | 2223 / 1971 | oczekuje naprawy | Urząd Pocztowy Szczecin 2, potem PKP PLK | darowizna PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski pocztowy |
| od roku 1958 41025 seria Gm od roku 1969 505100-24222-1 seria Pm | 5G / ZNTK Ostrów | - / 1956 | oczekuje naprawy | pracował w Poczcie Polskiej Urząd Pocztowy Żagań 2 | użyczony przez PKP Intercity SA | Wagon pasażerski pocztowy |
| od roku 1958 30280 seria Fhxt od roku 1969 515192-18328-0 seria Dhxt | 3F / Pafawag Wrocław | - / 1964 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon pasażerski bagażowy |
| od roku 1975 515195-88097-3 seria Dwx od lat 90. 505195-18036-7 seria Ds | 209Ca / Pafawag Wrocław | 3171 / 1975 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski bagażowy |
| Numer DRG 110756 od roku 1946 034349 seria F od roku 1958 34349 seria F od roku 1969 505193-20058-9 seria D | PwSa10 / ? | - / 1912 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon bagażowy |
| Numer DRG ? od roku 1946 ? od roku 1958 23026 seria Yp | ? | - / 1904 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Numer DRG 24169 od roku 1946 0636985 seria Pdk31 od roku 1958 636985 seria Pd21 | Stuttgart A4 / budowy niemieckiej | - / 1920 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP Energetyka S.A. | Wagon towarowy platforma |
| od roku 1923 ? od roku 1946 0612507 seria Pddk31 od roku 1958 612507 seria Pddk31 od roku 1968 20513100267-2 seria .Km | C-IV / H.Cegielski Poznań | - / 1923 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Numer DRG ? od roku 1946 0646857 seria Pdk31 od roku 1958 646857 seria Pdk31 od roku 1968 22513224508-8 seria . Kbkm | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1939 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy platforma |
| Numer DRG ? od roku 1946 0647512 seria Pdk31 od roku 1958 647512 seria Pdk31 od roku 1968 22513224799-3 seria . Kbkm | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1941 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy platforma |
| od roku 1952 608734 seria Pddk41 od roku 1968 22513008417-4 seria .K od roku 1980 21513417764-5 seria Kbkks-x | 4Z / Huta Ostrowiec | - / 1952 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, zmodernizowany | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy platforma |
| od roku 1951 0602267 seria Pddk41 od roku 1958 602267 seria Pddk41 od roku 1968 22513002014-5 seria .K od roku 1980 21513214579-2 seria Kbkk-x | 2Z / Huta Ostrowiec | - / 1951 | oczekuje naprawy | pracował w PKP PLK | podarowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | Wagon towarowy platforma |
| od roku 1951 0602990 seria Pddk41 od roku 1958 602990 seria Pddk41 od roku 1968 22513004213-1 seria .K od roku 1980 21513217030-3 seria Kbkk-x | 2Z / Huta Ostrowiec | - / 1952 | oczekuje naprawy | pracował w PKP PLK | podarowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Numer DRG ? od roku 1946 0639110 seria Pdk31 od roku 1958 639110 seria Pdk31 od roku 1968 22513224146-7 seria . Kbkm | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1939 | Oczekuje naprawy | Pracował w PKP | odkupiony z PKP SA | Wagon towarowy platforma |
| od roku 1960 622212 seria Pddk41 od roku 1968 22513009882-8 seria .K | 4Z / Huta Ostrowiec | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP PLK | podarowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Numer DRG ? od roku 1946 0655980 seria PPuksh od roku 1958 655980 seria PPuksh | Koln A3 / - | - / 1912 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem Mostostal Kraków | podarowany przez Mostostal Kraków S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Numer DRG ? od roku 1946 0658027 seria PPuksh od roku 1958 658027 seria PPuksh | Koln SSl / - | - / 1930 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem Mostostal Kraków | podarowany przez Mostostal Kraków S.A. | Wagon towarowy platforma |
| od roku 1946 0346578 seria Wddo od roku 1958 346578 seria Wddo od roku 1968 21515015944-4 seria .E | Villach / budowy niemieckiej | - / 1942 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP PR Sp. z o.o. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1946 03110710 seria Wddo od roku 1958 311071 seria Wddo od roku 1968 22515026099-3 seria .E | 3W / Pafawag Wrocław | - / 1946 | sprawny technicznie | ostatnio pracował jako wagon tech-gosp | zakupiony od ZRK DOM Poznań | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1949 0438746 seria Wddo od roku 1958 438746 seria Wddo od roku 1968 22515053807-6 seria .E | 4W / Pafawag Wrocław | - / 1949 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez Elektrownię Turów | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1952 0400489 seria WWy od roku 1958 400489 seria WWy od roku 1968 519188 seria WWy od roku 1980 84515995690-1 seria Eao-x | 17W / FWS Świdnica | - / 1953 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w Elektrociepłowni Żerań | podarowany przez Muzeum Komunikacji w Warszawie | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1955 0464946 seria Wddo od roku 1958 464946 seria Wddo od roku 1968 22515079734-1 seria .E od roku 1980 44519455005-6 seria U-wx | 11W / Pafawag Wrocław | - / 1955 | oczekuje naprawy | pracowała w PKP potem w Elektrociepłowni Siekierki w Warszawie | podarowana przez PGNiG Termika S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1955 0468504 seria Wddo od roku 1958 468504 seria Wddo od roku 1968 22515083271-8 seria .E | 11W / Pafawag Wrocław | - / 1955 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w Elektr. Halemba, zmodernizowany | podarowany przez PKE S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1961 482144 seria Wddo od roku 1968 22515520522-5 seria .Es od roku 1980 21515520522-6 seria Es-x | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1961 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1963 484586 seria Wddo od roku 1968 02515528012-3 seria .Es od roku 1980 01515528012-4 seria Es-x | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1963 497068 seria Wddo od roku 1968 02515529721-8 seria .Es od roku 1980 01515529721-9 seria Es-x | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1964 390300 seria Wddo od roku 1968 22515532947-3 seria .Es od roku 1980 21515532947-4 seria Es-x | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1964 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1964 394383 seria Wddo od roku 1968 02515537012-2 seria .Es od roku 1980 01515537012-3 seria Es-x | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1964 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1966 409503 seria Wddoh od roku 1968 02515544330-9 seria .Es od roku 1980 01515591431-8 seria Eos-x | 9W/2 / Pafawag Wrocław | - / 1966 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1946 0307730 seria Wddo od roku 1958 307730 seria Wddo od roku 1968 22515023466-0 seria .E | 1W / Huta Ostrowiec | - / 1948 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, pod koniec lat 70-tych trafił do ZNTK Bydgoszcz na cele techniczno-gospodarcze, gdzie dotrwał do obecnych czasów, dzięki temu, że był magazynem trocin (!) | zakup od PESA Bydgoszcz | Wagon towarowy węglarka |
| Numer DRG ? od roku 1946 0389216 seria Wdnh od roku 1958 389216 seria Wdnh od roku 1968 20515170919-7 seria Eklo | ? / ? | - / 1904/mod1941 | oczekuje naprawy | pracował w PKP , ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka
|
| od roku 1950 453848 seria Wddo od roku 1968 22 51 506 8689-0 seria E | 3W / Pafawag | - / 1950 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| od roku 1961 715209 seria So od roku 1968 22512108208-8 seria .Hhqrs od roku 1980 21512187079-8 seria Hhkks-x | 6S / Pafawag Wrocław | - / 1961 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy owocarka |
| Numer DRG ? od roku 1946 0556809 seria Rh od roku 1958 556809 seria Rh od roku 1969 20510001184-5 seria .Uh | - / budowy pruskiej | - / ok. 1910, modernizacja ok. 1935 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0554918 seria Rh od roku 1958 554918 seria Rh | - / budowy niemieckiej | - / 1929 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w KWK Marcel | podarowany przez Kompanie Węglową | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0557487 seria Rh od roku 1958 551238 seria Rh od roku 1965 858589 seria Xr od roku 1968 40519479087-0 seria U-y | - / budowy niemieckiej | - / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu mazutu | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0550187 seria Rh od roku 1958 550187 seria Rh od roku 1968 20510002087-9 seria .Uh | - / budowy niemieckiej | - / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładzie Suchej Destylacji Drewna w Gryfinie | odkupiony od Gryfskand Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0555988 seria Rh od roku 1958 555988 seria Rh | - / budowy niemieckiej | - / 1940 | oczekuje naprawy | pracował w Elektrowni Łagisza | podarowany przez Tauron Wytwarzanie S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0557487 seria Rh od roku 1958 557487 seria Rh od roku 1965 858548 seria Xr od roku 1968 40519479085-4 seria U-y | Uerdingen / budowy niemieckiej | - / 1941 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu mazutu | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0555884 seria RRh od roku 1958 555884 seria RRh | Deutz 63 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0553331 seria RRh od roku 1958 553331 seria RRh | Deutz 48 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0554547 seria RRh od roku 1958 554547 seria RRh od roku 1969 20510050260-4 seria .Uah | - / budowy pruskiej | - / 1944 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1946 0563062 seria Rh od roku 1958 563062 seria Rh od roku 1969 21510004771-5 seria .Uh | 1R/1 / ZASTAL Zielona Góra | - / 1947 | oczekuje naprawy | Dyrekcja Eksploatacji Cystern, potem Elektrownia Dolna Odra | darowizna PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1947 0563644 seria Rh od roku 1958 563644 seria Rbh od roku 1969 21510005371-3 seria .Uh | 1R/1 / ZZPM Zielona Góra | - / 1948 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon PEC, potem DEC | odkupiony od GATX Polska Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1955 0564998 seria Rh od roku 1958 564998 seria Rh od roku 1969 21510005949-6 seria .Uh od roku 1980 40519479046-6 seria U-yx | 8026 / Wagonbau Niesky | - / 1955 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu oleju | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1956 0565471 seria RRh od roku 1958 565471 seria RRbh od roku 1969 31510051276-5 seria .Uah od roku 1982 84517701198-6 seria Zakk-x | 20R / PPZM Zielona Góra | - / 1956 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Cukrowni Kluczewo | podarowany przez Polski Cukier S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1960 568252 seria RRh od roku 1969 31510053388-6 seria .Uah od roku 1982 84517740593-1 seria Zaekk-x | 29R / FW Świdnica | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Chemicznych Oświęcim | podarowany przez RAIL POLSKA Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1962 568977 seria RRh od roku 1969 31510054370-3 seria .Uah | 29R / FW Świdnica | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w Elektrowni Łagisza | podarowany przez Tauron Wytwarzanie S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| Numer DRG ? od roku 1946 0554938 seria RRh od roku 1958 554938 seria RRh | Uerdingen 63 / niemieckiej budowy | - / 1944 | oczekuje naprawy | pracował w PEC , potem w PKP | podarowany przez PKP S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1963 569606 seria Rh od roku 1969 22510020396-0 seria .Uh od roku 1982 44517241084-4 seria Zekk-x | 230R / FWS Świdnica | - / 1963 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Polifarb Wrocław | odkupiony od PPG-Deco Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1955 0565001 seria Rh od roku 1958 565001 seria Rh od roku 1969 21510005952-0 seria .Uh | N260 / Wagonbau Niesky | 6751 / 1955 | oczekuje naprawy | Pracował w PEC (Przedsiębiorstwo Eksploatacji Cystern) , Na początku lat 80-tych po zakończeniu handlowej eksploatacji został przeznaczony na magazyn oleju w Elektrowni Dolna Odra. | Odkupiony dzięki dotacji Fundacji PGE | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1968 21510921604-8 seria .Us od roku 1981 44519123807-7 seria Ucs-x | CWL26 / ZNTK Wrocław | - / 1968 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Zakł. Chem. Oświecim | podarowany przez Rail Polska S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1972 21510920220-4 seria .Us od roku 1980 44519121063-9 seria Ucs-x | 220S / ZNTK Wrocław | 095 / 1972 | sprawny technicznie | pracował w CEMET SA | przekazany przez CEMET S.A. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1971 31510078377-0 seria .Uahs od roku 1980 33517983084-9 seria Zaes-x od roku 1991 (przebudowa z 406Ra na 406Rb 33517862058-8 seria Zas | 406Ra / 406Rb / Fabryka Wagonów Świdnica | 518 / 1971 / 1991 przebudowa | oczekuje naprawy | pracował w DEC potem GATX | podarowany przez GATX sp z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
| od roku 1963 513144 seria Wdds od roku 1969 20510600496-1 seria .F od roku 1980 44516007269-t seria F-x od roku 1991 44516002458-1 seria F | 42WP / Huta Ostrowiec | 59277 / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w kopalni Kredy w Chełmie, potem forma Cemex | podarowany przez Cemex S.A. | Wagon towarowy kubłowy |
| od roku 1952 0750490 seria Sddw od roku 1958 750490 seria Sddw od roku 1968 22515600482-5 seria .T od roku 1980 42515648871-1 seria Tikkm-x | 1S / Pafawag Wrocław | - / 1952 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy wapniarka |
| od roku 1968 22515603825-2 seria .T od roku 1980 21515786194-3 seria Tikkms-x | 205S / ZNTK Wrocław | - / 1968 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. | Wagon towarowy wapniarka |
| od roku 1987 21511515418-3 seria Gbs-tx od roku 1997 21511553200-8 seria Gbs-t | 208Kg / Zastal Zielona Góra | 2016/1987 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO SA | odkupiony od Olmet sp.k. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1987 21511515271-6 seria Gbs-x od roku 1997 21511553712-2 seria Gbs
| 208Kf / Słupca | 522 / 1987 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w PKP CARGO S.A. | odkupiony od Olmet | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0125837 seria Kdnh od roku 1958 125837 seria Kdn | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1902 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0115459 seria Kdn od roku 1958 115459 seria Kdn | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1907 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0123689 seria Kdn od roku 1958 123689 seria Kdn | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1908 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0128852 seria Kdn od roku 1958 128852seria Kdn od roku 1965 855291 seria Xk od roku 1968 40519429588-6 seria U-u | IId8 / - | - / 1911 | oczekuje renowacji | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0118171 seria Kdn od roku 1958 118171 seria Kdn | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1912 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0183251 seria Kdnh od roku 1958 183251 seria Kdnh | F / budowy włoskiej | - / 1912 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0140270 seria Kdt od roku 1958 140270 seria Kdt | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1913 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0131295 seria Kdt od roku 1958 131295 seria Kdt od roku 1968 21511128821-7 seria .Gklm | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1914 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0118595 seria Kdt od roku 1958 118595 seria Kdt od roku 1966 870183 seria Xk | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1917 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0135476 seria Kdt od roku 1958 135476 seria Kdt | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1920 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1923 134… seria Kdd od roku 1946 0133758 seria Kdth od roku 1958 133758 seria Kdth od roku 1967 865192 seria Xk | C-I / Wagon Ostrów Wlkp. | 201 / 1923 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany prze PKP PLK S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0145633 seria Kdt od roku 1958 145633 seria Kdt od roku 1968 21511139308-2 seria .Gklm | Kassel / budowy niemieckiej | - / 1927 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem w PLK S.A. | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0135342 seria Kdsth od roku 1958 135342 seria Kdsth od roku 1965 850131 seria Xk | Dresden / budowy niemieckiej | - / 1936 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer PKP ? od roku 1946 0193045 seria Kpt od roku 1958 193045 seria Kpt od roku 1968 27512071069-2 .Hbk | C-IX / Huta Ostrowiec | 16576 / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0118574 seria Kdt od roku 1958 118574 seria Kddt | Oppeln / budowy niemieckiej | - / 1939 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1950 0103410 seria Kddt od roku 1958 103410 seria Kddt od roku 1968 22511000383-0 seria .G | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1950 0103411 seria Kddt od roku 1958 103411 seria Kddt od roku 1968 22511000384-8 seria .G | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1959 165264 seria Kddet od roku 1968 02511476445-6 seria .Ggs od roku 1980 21511444849-5 seria Gkks-tx | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1959 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1959 168506 seria Kddet od roku 1968 22511478662-0 seria .Ggs | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1959 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1960 171791 seria Kddet od roku 1968 02511481434-3 seria .Ggs od roku 1980 21511300398-6 seria Gkks-tx | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO zmodernizowany | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1960 173071 seria Kddet od roku 1968 02511482707-2 seria .Ggs od roku 1980 01511300641-3 seria Gkks-tx | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem Cukrownia Jawor, zmodernizowany | odkupiony od SudZucker Polska S.A. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1962 706094 seria Slms od roku 1968 22518064356-4 seria .Ichqrs od roku 1980 40519520000-7 seria Us-ux | 211K / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, zmodernizowany do przesyłek ekspresowych | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1963 706157 seria Slms od roku 1968 22518064420-6 seria .Ichqrs od roku 1980 40519525001-5 seria Us-ux | 211K / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1963 | sprawny technicznie | pracował w PKP, zmodernizowany do przesyłek ekspresowych | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0150533 seria Kdt od roku 1958 150533 seria Kdt od roku 1968 21511137568-3 seria .Gklm | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1920 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w DOM Wrocław | zakupiony od Dolkom Sp. z o.o. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1945 0129814 seria Kdnh od roku 1958 129814 seria Kdn od roku 1968 21511119051-2 seria .Gklm od roku 1974 816107 seria Xk | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1910 | sprawny technicznie | pracował w PKP | zakupiony od Dolkom Sp z o.o. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG 34721 Munchen od roku 1945 0126137 seria Kdt od roku 1958 126137 seria Kdt od roku 1968 21511134016-6 seria .Gklm od roku 1973 816039 seria Xk | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1919 | sprawny technicznie | pracował w PKP | zakupiony od Dolkom Sp z o.o. | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0111631 seria Kdt od roku 1958 111631 seria Kdt od roku 1968 21511134980-3 seria .Gklm | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1924 | sprawny technicznie | sprawny technicznie | zakupiony od Dolkom Sp. z o.o. | Wagon towarowy kryty |
| Kdsth 196138 | Dreden Gl / budowy niemieckiej | - / 1933 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w DOM Wrocław | zakupiony od Dolkom Sp. z o.o. | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1950 106656 seria Kddt od roku 1968 22511003157-5 seria .G | 1K / Pafawag | - / 1950 | oczekuje naprawy | pracował w PKP , potem w Wojsku Polskim | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1950 107319 seria Kddt od roku 1968 02511004266-7 seria .G | 1K / Pafawag | - / 1950 | oczekuje naprawy | pracował w PKP , potem w Wojsku Polskim | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| od roku 1959 169374 seria Kddet od roku 1968 22511472937-2 seria .Ggs | R501K / Arad Rumunia | - / 1959 | oczekuje naprawy | pracował w PKP , potem w Wojsku Polskim | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Numer DRG ? od roku 1946 0218076 seria KKwho5 od roku 1958 218076 seria KKwho5 od roku 1964 870459 seria XXk | Bromberg / budowy niemieckiej | - / 1943 | w trakcie naprawy | pracował w PKP w dyspozycji WP | podarowany przez PKP PLK SA | Wagon towarowy kryty warsztatowy |
| od roku 1975 22518244486-2 seria .Ibhqrss od roku 1980 01518466153-4 seria Ibhss-x | 202Lc / ZNTK Ostrów | 6858 / 1975 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowny przez PKP S.A. | Wagon towarowy chłodnia |
| od roku 1972 22518144282-6 seria .Ibchqrs od roku 1980 21518068717-4 seria Ibhs-x | 202Lc / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1972 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy chłodnia |
| od roku 1962 512771 seria Wdda | 41WS / ZNTK Wrocław | 531 / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w zakładach Wapienniczych Górażdże | odkupiony od Lhoist Polska S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
| od roku 1964 481506 seria Wdda od roku 1968 20516020409-0 seria .Fd | 59WS / ZNTK Wrocław | - / 1964 | oczekuje renowacji | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
| od roku 1969 20516021150-9 seria .Fd od roku 1980 4051946648-0 seria U-vx | 59WS / ZNTK Wrocław | - / 1968 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
| od roku 1968 20516024492-2 seria .Fd od roku 1980 40519466074-3 seria U-vx | 41WS/2 / ZNTK Wrocław | - / 1968 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
| od roku 1968 20516024492-2 seria .Fd od roku 1980 40519466074-3 seria U-vx | 41WS/3 / ZNTK Wrocław | - / 1974 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Wapienniczych "Kujawy" | podarowany przez Lafarge Cement S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
| od roku 1948 512742 seria Wdda | 41WS / ZNTK Wrocław | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Wapienniczych "Kujawy" | podarowany przez Lafarge Cement S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
| od roku 1938 128916 seria Kddh od roku 1958 855146 seria Xk od roku 1980 426016 seria Xk | C-Ib / Huta Ostrowiec | - / 1939 | w trakcie naprawy | pracował w PKP, przebudowany na cele tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. | Wagon służbowy |
| od roku 1950 0103001 seria Kddt od roku 1958 103001 seria Kddt od roku 1968 22511000000-0 seria .G od roku 1975 30519404558-2 seria .U (Ft) od roku 1980 40519405682-7 seria U-tx | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon służbowy |
| od roku 1976 615199-90006-6 seria Bckd od lat 90. 635199-80006-4 seria Sk
EVN 555199-80006-4 | 110A / H.Cegielski Poznań | - / 1976 | sprawny technicznie | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon służbowy |