 | TKh05353 | T3A / Fablok Chrzanów | 3121 / 1953 | sprawna technicznie | pracowała w Hucie Florian Świętochłowice | dzierżawa z DB Cargo Polska SA | Lokomotywa parowa |
 | TKt48-146 | TKt48/2 / Fablok Chrzanów | 4736 / 1956 | w trakcie naprawy | pracował w PKP - lokomotywownia Kępno | odkupiony od PKP SA | Lokomotywa parowa |
 | SM30-507 | 1D / Fablok Chrzanów | 3532 / 1958 | sprawna technicznie | pracowała w bazie pali w Rzeszowie | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | SM30-662 | 1D / Fablok Chrzanów | 6627 / 1964 | sprawna technicznie | pracowała w Wojsku Polskim w Inowrocławiu | podarowana przez Wojsko Polskie | Lokomotywa spalinowa |
 | SP30-194 | 1D / Fablok Chrzanów | 6974 / 1965 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała na PKP, ostatnio w Opolu | podarowana przez PKP CARGO S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | SM30-513 | 1D / Fablok Chrzanów | 3544 / 1960 | oczekuje naprawy | pracowała w bazie paliw we Wrześni | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | SP42-001 | 101D / Fablok Chrzanów | 8058 / 1970 | oczekuje renowacji | pracowała na PKP, ostatnio w Jeleniej Górze | podarowana przez PKP CARGO S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | SM41-126 | DVM2 / Ganz Mavag | 929 / 1964 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała na PKP, ostatnio w Stargardzie Szcz. | odkupiony od PKP S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | SU45-079 | 301Db / HCP Poznań | 081 / 1973 | sprawna techniczne | pracowała na PKP, ostatnio w Krzyżu | użyczona przez ALS s.c. ze Starego Sącza | Lokomotywa spalinowa |
 | SU45-089 | 301Db / HCP Poznań | 091 / 1973 | oczekuje zewnętrznej renowacji | pracowała na PKP, ostatnio w Krzyżu | użyczona przez ALS s.c. ze Starego Sącza | Lokomotywa spalinowa |
 | 409Da-633 | 409Da / Zastal Zielona Góra | 633 / 1978 | sprawna technicznie | pracowała w Wojsku Polskim w Drawnie | podarowana przez Wojsko Polskie | Lokomotywa spalinowa |
| 409Da-098 | 409Da / Zastal Zielona Góra | 98 / 1970 | oczekuje na renowację | pracowała w bazie paliw w Bytomiu | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | 409Da-836 | 409Da / Mystal Myszków | 160 / 1988 | w trakcie naprawy | pracowała w bazie paliw Gdańsk Kiełpinek | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | SM03-343 | Ls150 / Fablok Chrzanów | 5614 / 1961 | w trakcie naprawy | pracowała w Wojsku Polskim w Stawach | podarowana przez Wojsko Polskie | Lokomotywa spalinowa |
 | Ls40-5293 | Ls40 / Fablok Chrzanów | 5293 / 1959 | pomnik Wrocław ul. Paczkowska | pracowała na bocznicach | podarowany przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | Ls40-5434 | Ls40 / Fablok Chrzanów | 5434 / 1959 | sprawna technicznie | pracowała na bocznicy w Ujeździe Górnym | odkupiona od PPZM Ujazd Górny | Lokomotywa spalinowa |
 | Ls60-356 | Ls60 / Zastal Zielona Góra | 356 / 1971 | oczekuje naprawy | pracowała z bazie paliw w Rzepinie | podarowana przez ORLEN S.A. | Lokomotywa spalinowa |
 | Ls60-215 | Ls60 / Zastal Zielona Góra | 215 / 1969 | w trakcie naprawy | pracowała na dawnej bocznicy Wrozamet we Wrocławiu | przekazana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie | Lokomotywa spalinowa |
 | EP05-22 | 44E / Skoda | 4328 / 1961 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała w PKP lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska. prowadziła pociąg Opolanin
zatrzymany przez protestujących robotników w Ursusie w 1976 roku. | podarowana przez PKP CARGO S.A. | Lokomotywa elektryczna |
 | WM-10/M-628 | KOLZAM | 1983 | sprawna technicznie | Pracowała w KWK Ziemowit | Pojazd zakupiliśmy od DB Cargo Polska S.A. | Drezyna motorowa |
 | BCi 014157 | Bi29 / LHW Breslau | - / 1929 | sprawny technicznie | Wyprodukowany dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, otrzymał nr DRG 27407. od 1945 PKP : 014157 BCi -> 14157 ABi -> 505134-20053-2 ABi -> 505124-15188-5 Bi -> 505124-15188-5 Bh | użyczony przez PKP IC | Wagon pasażerski osobowy |
 | BCi 014570 | BCi29 / LHW Breslau | - / 1930 | sprawny technicznie | Wyprodukowany dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, otrzymał nr DRG 36513, od 1945 PKP: 014570 BCi -> 14570 ABi -> 505134-20120-9 ABi - > 505124-15144-8 Bi -> 505124-14144-8 Bh | użyczony przez PKP IC | Wagon pasażerski osobowy |
 | Ci 026672 | Ci28 / VVW Koln | - / 1929 | sprawny technicznie | Wyprodukowany dla Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, otrzymał nr DRG 83630, od 1945 PKP: 026672 Ci ->26672 Bi -> 505124-20534-3 Bi -> 505124-15031 Bi -> 505124-15031-7 Bh | użyczony przez PKP IC | Wagon pasażerski osobowy |
 | Biy 24525 | C3itrPr18 / LHW Breslau | - / 1919 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Nysa | zakupiony od PKP S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bi 27943 | Cid21 / LHW Breslau | - / 1923 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, a od 1969 w KGHM Lubin | podarowany przez PolMiedź-Trans Sp z o.o. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bi 9017 | Bi29 / LHB Bautzen | - / 1929 | w trakcie naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Ai 9406 | Bi29 / Beuchelt Greenberg | - / 1930 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Wrocław Gł. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bchuxz 15277 | 10A / H.Cegielski Poznań | - / 1947 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon socjalny | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bhuxzt 15921 | 8A / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1957 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio w poc. sieciowym | podarowany przez PKP Energetyka S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bhixt 17443 | 43A / H.Cegielski Poznań | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio w poc. rat. w Rybniku | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bhixt 505129-22105-5 | 101A / HCP Poznań | - / 1963 | oczekuje naprawy | procował w PKP, ostatnio w poc, rat, Iławie | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bwixt 505121-48271-3 | 120A / Pafawag Wrocław | 3258 / 1976 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Leszno | zakupiony od Przewozy Regionalne Sp. z o.o. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Awxz 515119-80270-7 | 112Ag / H.cegielski Poznań | 16672 / 1978 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Bwxz 515120-40118-4 | 111Ag / H.cegielski Poznań | 16431 / 1979 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski osobowy |
 | Pmx 515100-48142-0 | 101Ch / Pafawag | 2223 / 1971 | oczekuje naprawy | Urząd Pocztowy Szczecin 2, potem PKP PLK | darowizna PKP PLK S.A. | Wagon pasażerski pocztowy |
 | Fhxt 30280 | 3F / Pafawag Wrocław | - / 1964 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon pasażerski bagażowy |
 | Dwx 515195-88097-3 | 209Ca / Pafawag Wrocław | 3171 / 1975 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon pasażerski bagażowy |
 | Yp 23026 | ? | - / 1904 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Pd31 636985 | Stuttgart A4 / budowy niemieckiej | - / 1920 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP Energetyka S.A. | Wagon towarowy platforma |
 | Pddk31 612507 | C-IV / H.Cegielski Poznań | - / 1923 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy platforma |
| Pdk31 646857 | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1939 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy platforma |
 | Pdk31 647512 | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1941 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy platforma |
| K 22513008417-4 | 4Z / Huta Ostrowiec | - / 1952 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, zmodernizowany | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy platforma |
 | Pddk41 602267 | 2Z / Huta Ostrowiec | - / 1951 | oczekuje naprawy | pracował w PKP PLK | podarowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | Wagon towarowy platforma |
 | Pddk41 602990 | 2Z / Huta Ostrowiec | - / 1952 | oczekuje naprawy | pracował w PKP PLK | podarowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | Wagon towarowy platforma |
 | Pddk41 622212 | 4Z / Huta Ostrowiec | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP PLK | podarowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | Wagon towarowy platforma |
 | Wddo 346578 | Villach / budowy niemieckiej | - / 1942 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP PR Sp. z o.o. | Wagon towarowy węglarka |
 | Wddo 311071 | 3W / Pafawag Wrocław | - / 1946 | sprawny technicznie | ostatnio pracował jako wagon tech-gosp | zakupiony od ZRK DOM Poznań | Wagon towarowy węglarka |
 | Wddo 438746 | 4W / Pafawag Wrocław | - / 1949 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez Elektrownię Turów | Wagon towarowy węglarka |
 | WWy 400849 | 17W / FWS Świdnica | - / 1953 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w Elektrociepłowni Żerań | podarowany przez Muzeum Komunikacji w Warszawie | Wagon towarowy węglarka |
 | E 22515079734-1 | 11W / Pafawag Wrocław | - / 1955 | oczekuje naprawy | pracowała w PKP potem w Elektrociepłowni Siekierki w Warszawie | podarowana przez PGNiG Termika S.A. | Wagon towarowy węglarka |
 | E 22515083271-8 | 11W / Pafawag Wrocław | - / 1955 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w Elektr. Halemba, zmodernizowany | podarowany przez PKE S.A. | Wagon towarowy węglarka |
 | Es 22515520522-5 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1961 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| Es 02515528012-3 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
| Es 02515529721-3 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
 | Wddo 390300 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1964 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
 | Wddo 394383 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1964 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
 | Wddoh 409503 | 9W/2 / Pafawag Wrocław | - / 1966 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy węglarka |
 | Wddo 307730 | 1W / Huta Ostrowiec | - / 1948 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, pod koniec lat 70-tych trafił do ZNTK Bydgoszcz na cele techniczno-gospodarcze, gdzie dotrwał do obecnych czasów, dzięki temu, że był magazynem trocin (!) | | Wagon towarowy węglarka |
 | Rh 556809 | - / budowy pruskiej | - / ok. 1910, modernizacja ok. 1935 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Rh 554918 | - / budowy niemieckiej | - / 1929 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w KWK Marcel | podarowany przez Kompanie Węglową | Wagon towarowy cysterna |
 | Rh 858589 | - / budowy niemieckiej | - / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu mazutu | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Rh 550187 | - / budowy niemieckiej | - / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładzie Suchej Destylacji Drewna w Gryfinie | odkupiony od Gryfskand Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
 | Rh 555988 | - / budowy niemieckiej | - / 1940 | oczekuje naprawy | pracował w Elektrowni Łagisza | podarowany przez Tauron Wytwarzanie S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Rbh 557487 | Uerdingen / budowy niemieckiej | - / 1941 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu mazutu | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | RRh 555884 | Deutz 63 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | RRh 553331 | Deutz 48 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | RRh 554547 | - / budowy pruskiej | - / 1944 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Rh 563062 | 1R/1 / ZASTAL Zielona Góra | - / 1947 | oczekuje naprawy | Dyrekcja Eksploatacji Cystern, potem Elektrownia Dolna Odra | darowizna PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Rbh 563644 | 1R/1 / ZZPM Zielona Góra | - / 1948 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon PEC, potem DEC | odkupiony od GATX Polska Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
 | Roh 564998 | 8026 / Wagonbau Niesky | - / 1955 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu oleju | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | RRh 565471 | 20R / PPZM Zielona Góra | - / 1956 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Cukrowni Kluczewo | podarowany przez Polski Cukier S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Uah 21510053388-8 | 29R / FW Świdnica | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Chemicznych Oświęcim | podarowany przez RAIL POLSKA Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
 | RRh 568977 | 29R / FW Świdnica | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w Elektrowni Łagisza | podarowany przez Tauron Wytwarzanie S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | RRh 554939 | Uerdingen 63 / niemieckiej budowy | - / 1944 | oczekuje naprawy | pracował w PEC , potem w PKP | podarowany przez PKP S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Uh 21510020396-1 | 230R / FWS Świdnica | - / 1963 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Polifarb Wrocław | odkupiony od PPG-Deco Sp. z o.o. | Wagon towarowy cysterna |
 | Uh (Rh) 21510005952-0 | N260 / Wagonbau Niesky | 6751 / 1955 | oczekuje naprawy | Pracował w PEC (Przedsiębiorstwo Eksploatacji Cystern) , Na początku lat 80-tych po zakończeniu handlowej eksploatacji został przeznaczony na magazyn oleju w Elektrowni Dolna Odra. | Odkupiony dzięki dotacji Fundacji PGE | Wagon towarowy cysterna |
 | Us 21510921604-8 | CWL26 / ZNTK Wrocław | - / 1968 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Zakł. Chem. Oświecim | podarowany przez Rail Polska S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Us
22510920220-3
| 220S / ZNTK Wrocław | 095 / 1972 | sprawny technicznie | pracował w CEMET SA | przekazany przez CEMET S.A. | Wagon towarowy cysterna |
 | Sddw 750490 | 1S / Pafawag Wrocław | - / 1952 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy wapniarka |
 | T 22515603825-2 | 205S / ZNTK Wrocław | - / 1968 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. | Wagon towarowy wapniarka |
 | Kdn 125837 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1902 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdn 115459 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1907 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdn 123689 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1908 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdn 128852 | IId8 / - | - / 1911 | oczekuje renowacji | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdn 118171 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1912 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdnh 183251 | F / budowy właskiej | - / 1912 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdt 140270 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1913 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Gklm 21511128821-7 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1914 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | X 870183 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1917 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdt 135476 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1920 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kdth 133758 | C-I / Wagon Ostrów Wlkp. | 201 / 1923 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany prze PKP PLK S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdt 145633 | Kassel / budowy niemieckiej | - / 1927 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem w PLK S.A. | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdsth 135342 | Dresden / budowy niemieckiej | - / 1936 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kpt 193045 | C-IX / Huta Ostrowiec | 16576 / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP PLK S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdt 118574 | Oppeln / budowy niemieckiej | - / 1939 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
| Kddt 103410 | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kddt 103411 | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon towarowy kryty |
 | Kddet 165264 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1959 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Kddet 168506 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1959 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Ggs 02511481434-3 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO zmodernizowany | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Ggs 02511482707-1 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem Cukrownia Jawor, zmodernizowany | odkupiony od SudZucker Polska S.A. | Wagon towarowy kryty |
| Us-ux 40519525000-7 | 211K / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, zmodernizowany do przesyłek ekspresowych | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Us-ux 40519525001-5 | 211K / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1963 | sprawny technicznie | pracował w PKP, zmodernizowany do przesyłek ekspresowych | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdt 150533 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1920 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w DOM Wrocław | zakupiony od Dolkom Sp. z o.o. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdt 111631 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1924 | sprawny technicznie | sprawny technicznie | zakupiony od Dolkom Sp. z o.o. | Wagon towarowy kryty |
 | Kdsth 196138 | Dreden Gl / budowy niemieckiej | - / 1933 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w DOM Wrocław | zakupiony od Dolkom Sp. z o.o. | Wagon towarowy kryty |
| XXk 870549 | Bromberg / budowy niemieckiej | - / 1943 | w trakcie naprawy | pracował w PKP w dyspozycji WP | podarowany przez PKP PLK SA | Wagon towarowy kryty warsztatowy |
 | Ibhqrss 21518244486-3 | 202Lc / ZNTK Ostrów | 6858 / 1975 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowny przez PKP S.A. | Wagon towarowy chłodnia |
 | Ibchqrs 22518144282-6 | 202Lc / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1972 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy chłodnia |
 | Wddah 512771 | 41WS / ZNTK Wrocław | 531 / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w zakładach Wapienniczych Górażdże | odkupiony od Lhoist Polska S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
 | Wddah 481506 | 59WS / ZNTK Wrocław | - / 1964 | oczekuje renowacji | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
 | Fd 20516021150-9 | 59WS / ZNTK Wrocław | - / 1968 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
 | Fd 20516024492-2 | 41WS/2 / ZNTK Wrocław | - / 1968 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
 | Fd 20510605977-2 | 41WS/3 / ZNTK Wrocław | - / 1974 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Wapienniczych "Kujawy" | podarowany przez Lafarge Cement S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
 | Wdda 512742 | 41WS / ZNTK Wrocław | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Wapienniczych "Kujawy" | podarowany przez Lafarge Cement S.A. | Wagon towarowy samowyładowczy |
 | Xk 855146 | C-Ib / Huta Ostrowiec | - / 1939 | w trakcie naprawy | pracował w PKP, przebudowany na cele tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. | Wagon służbowy |
 | U(Ft) 30519404558-2 | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie | Wagon służbowy |
 | Bck 635199-80006-4 | 110A / H.Cegielski Poznań | - / 1976 | sprawny technicznie | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. | Wagon służbowy |